Subject: SV: 20131119-til-HaugesundDialogAS-fra-RLH.html
From: "Steffen Espelid" <[email-masked]>
To: "'Rune L. Hansen'" <[email-masked]>, "'Haugesund Dialog AS'" <[email-masked]>
Cc: "'Politiet Haugaland og Sunnhordland politi-distrikt'" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Nov 2013 14:40:36 +0100

Hei.

Vi beklager denne hendelsen Rune.

Dette skyldes en feil i våre databaser, da du skulle få en kostnadsfri
prøvepakke og ikke en mnd forsendelse.

Faktura er kreditert og du er slettet fra våre registre.

Vi ønsker deg en god dag videre.

Mvh

Daglig Leder

Steffen Espelid

Med vennlig hilsen 

Haugesund Dialog As

Kundesenter

tlf: 94024111

Velkommen.

Fra: Rune L. Hansen [mailto:[email-masked]] 
Sendt: 19. november 2013 14:37
Til: Haugesund Dialog AS
Kopi: Politiet Haugaland og Sunnhordland politi-distrikt
Emne: 20131119-til-HaugesundDialogAS-fra-RLH.html

-- 20131119-til-HaugesundDialogAS-fra-RLH.html
<http://hunwww.net/ekte-kristendom/SAKER/MENNESKEVERN-DVD-RLH/MENNESKEVERN/A
NDRE-BREVER/plagsom-reklame/20131119-til-HaugesundDialogAS-fra-RLH.html>
--- plagsom-reklame-etc-index.html ( ekstern
<http://hunwww.net/ekte-kristendom/SAKER/MENNESKEVERN-DVD-RLH/MENNESKEVERN/p
lagsom-reklame-etc-index.html>  ) --- BREVENE ( ekstern
<http://hunwww.net/ekte-kristendom/SAKER/MENNESKEVERN-DVD-RLH/MENNESKEVERN/b
revene-index.html>  ) --- dbn.html  ( ekstern
<http://hunwww.net/ekte-kristendom/SAKER/MENNESKEVERN-DVD-RLH/MENNESKEVERN/D
BN-RLH/dbn.html>  ) --- Politi-anmeldelsene-Index.html ( ekstern
<http://hunwww.net/ekte-kristendom/SAKER/MENNESKEVERN-DVD-RLH/MENNESKEVERN/P
oliti-anmeldelsene-Index.html>  ) --- 

RLH: Dette brev, inklusivt kopi til politiet, avsendt pr. e-post tirsdag
19.11. 2013. 

  _____  

Til: 
Haugesund Dialog AS, e-post: [email-masked] 
Haraldsgata 195, 
5525 Haugesund Norge 
Org.nr. 9993121101 

Kopi til: Politiet, Haugaland og Sunnhordland politi-distrikt, e-post:
[email-masked] 

Fra: 
Rune L. Hansen, e-post: [email-masked] 
Tindeland, 
5568 Vikebygd 

   Dato: Tirsdag 19. november 2013 

   Lørdag ankom meg i posten en konvolutt fra dere, med en underbukse i en
plastpose pluss en brev-faktura i form av en regning på kr. 162,29 ( ekstern
<http://hunwww.net/ekte-kristendom/SAKER/MENNESKEVERN-DVD-RLH/MENNESKEVERN/A
NDRE-BREVER/plagsom-reklame/20131104-fra-HaugesundDialogAS-til-RLH.pdf>  ).
Dette antagligvis efter en irriterende telefon fra for meg ukjente dere til
meg for et par ukers tid siden, hvor dere sa jeg uforpliktende kunne få
gratis tilsendt en helt gratis underbukse. Og spurte hvilken størrelse som
kan passe. Jeg sa klart og tydelig og ingenting annet, enn at jeg har ingen
interesse og hverken tid eller penger for noe tilbud pr. telefon som koster
penger eller innebærer noen som helst forpliktelse. 
   Når dere likevel tilsender dere meg nevnte brev-konvolutt anser jeg det
som et forsøk på svindel fra deres side. Som antagligvis eller muligvis også
flere er utsatt for. Derfor dette brev her fra meg nu, som tilsendes dere
med en kopi til politiet. 
   Med håp og begjæring om at politiet straffe-forfølger saken. 
   Til videre orientering: 
   Jeg kommer ikke til å betale dere noe som helst. Brev-konvolutten og dens
innhold fra dere oppbevarer jeg i minst et år fremover, eller tilsender jeg
først politiet hvis politiet ønsker det, eller returnerer/tilsender jeg dere
først hvis dere først betaler portoen og forsendelsen dette koster. 

   Med hilsen fra 

   Rune L. Hansen, 

   Tirsdag 19. november 2013. 

--- 
---